Düsseldorf, 25 augustus 2023

• Nieuwe studiemodel “Lounge” met zijdelings uitschuiven van de woongroep
  • Overalthuis factoren: maximaal ruimtegebruik, multifunctionaliteit en comfort
  • “Woon- en slaapkamercomfort” onderweg - de woonkamer op wielen

Düsseldorf. Bürstner presenteert de ‚Lounge‘ camper showcar op de Caravan Salon in Düsseldorf, waarvan de push-out techniek voor een ongekend #overalthuis gevoel zorgt. Ideaal voor stellen, die waarde hechten aan veel leefruimte en slaapcomfort.

„Met onze Lounge hebben we het concept „klein reizen – groot leven” vernieuwd en naar een hoger niveau getild. We nodigen u uit om uw woonkamer op vier wielen te ontdekken – het ultieme ruimtewonder”, zegt Jens Kromer, CEO van Bürstner.

Highlight van de showcar is de innovatieve ruimte-uitbreiding door het naar de zijkant uitschuiven van de zitgroep (push-out). Dankzij de verschuifbare en opbergbare tafel en de innovatieve uittrekbare slaapbank kan het ruimteconcept moeiteloos worden omgebouwd tot slaapkamer – een compleet nieuwe vorm van flexibiliteit.

Hier tegenover staat het dressoir met uitschuifbare tv om het comfort van thuis mee op reis te nemen. Een thermische dubbele vloer zorgt voor comfortabel wonen in alle seizoenen en extra opbergruimte. Een nieuw entree-element met vitrinecompartiment maakt het tijdloos moderne ontwerp compleet.

Als het om wooncomfort gaat, kun je nooit dichter bij het thuisgevoel komen: de Lounge showcar biedt maximaal ruimtegebruik zonder in te leveren op comfort en multifunctionaliteit. Zo krijg je dat #overalthuis gevoel, dat typisch is voor Bürstner.

Beursbezoekers kunnen de "Lounge" showcar met push-out live beleven van 26.8.23 tot 3.9.23 op de Caravan Salon in Düsseldorf.

Naar het persportaal

PERSCONTACT

RAYMOND LESAGE
raymond.lesage@erwinhymergroup.com

Marketing Director

Live op de Caravan Salon Düsseldorf: De Showcar “Lounge” de Bürstner interpretatie van de stelling „klein reizen, groot leven“ maar dan op een andere manier | PDF (152 KB)

Live op de Caravan Salon Düsseldorf: De Showcar “Lounge” de Bürstner interpretatie van de stelling „klein reizen, groot leven“ maar dan op een andere manier | JPG (1,3 MB)

Voor gedetailleerde informatie en uitleg over alle gewichts- en zitspecificaties, verwijzen wij u naar onze verkoopdocumenten, onze website, onze configurator of neem contact op met onze merkdealer. Als u specifieke vragen heeft, neem dan rechtstreeks contact met ons op.