Kehl, 25 augustus 2023

Nieuwe Urban Camper Copa: het geraffineerde multitalent

• De nieuwe Copa biedt nog meer merktypisch #overalthuis
  • Basisvoertuig: nieuwe Ford Tourneo Custom V710
  • 2 indelingen en aandrijvingsvarianten op basis van dieselmotor met voorwiel- en vierwielaandrijving worden bij de lancering aangeboden

Kehl. Overige Bürstner GmbH & Co. KG, een toonaangevende fabrikant van campers en caravans, stapt momenteel over met het succesvolle Copa-model op het nieuwe Ford Tourneo Custom V710-chassis. De twee vertrouwede indelingen, C 500 en C 530, zijn aangepast voor het nieuwe chassis en belangrijke details zijn veder ontwikkeld voor klanten.

Compact #overalthuis een stap verder
De Copa is een echt multitalent en biedt tal van product highlights die voor nog meer #overalthuis zorgen. De flexibele indeling van de Copa C 500 kan eenvoudig worden getransformeerd van een alledaagse held in een overalthuis camper, maar kan ook worden gebruikt om tot 6 personen of grotere voorwerpen te vervoeren. Van gezinsuitstapjes tot een verhuizing, de Copa is klaar voor elke situatie.

In het dagelijks leven kunnen tot 6 personen comfortabel in het voertuig verblijven. De exclusieve slaapbank van Bürstner kan gemakkelijk verschoven worden en maakt het mogelijk om snel twee extra enkele zitplaatsen te plaatsen. De opbergoplossing onder de bank is ook opnieuw doordacht en maakt nu een nog efficiënter gebruik van de ruimte en een betere organisatie van de bagage mogelijk. Met de doorlaadmogelijkheid onder de bank kunnen lange voorwerpen zoals ski's of surfplanken gemakkelijk worden vervoerd. De opbergruimte achterin kan op twee niveaus worden geladen, zodat de nieuwe Copa op elk moment aan de behoeften van de klant kan worden aangepast en op verschillende manieren kan worden gebruikt.

Bij het kamperen, biedt de nieuwe slaap-/zitbank nog meer voordelen die comfortabel leven in het voertuig mogelijk maken. Door de in hoogte verstelbare hoofdsteun verandert ze zich in een handomdraai in een gezellige bank voor een ontspannen avond met een boek of in een comfortabel bed voor een verkwikkende nachtrust.

De Copa C 530 is de perfecte metgezel voor iedereen die op zoek is naar een Urban Camper met compacte afmetingen en een functionele badkamer/toiletruimte. De indeling maakt indruk met een functionele achtergedeelte met cassettetoilet en opklapbare wastafel. Als je een extra wellnesspakket bestelt, kun je naast de standaard buitendouche ook binnen douchen. Hiervoor hebben de technici een variabel doucheconcept met uitneembare douchebak, douchegordijn en warmwaterboiler geïmplementeerd.

Twee aandrijvingsvarianten: voor elk wat wils
De nieuwe Copa wordt gelanceerd met de 2,0-liter Ecoblue dieselmotor. Standaard heeft hij een krachtige 136 pk motor met voorwielaandrijving en handgeschakelde versnellingsbak. Voor klanten die meer comfort willen, is er een optionele automatische versie met 136 of 170 pk. Voor wie meer tractie wil, biedt de Copa een extra sperdifferentieel voor motoren met handgeschakelde transmissie of vierwielaandrijving met 170 pk en automaat.

De nieuwe Copa is nu verkrijgbaar bij veel Bürstner-dealers. Ga voor meer informatie en technische details naar de officiële website van Bürstner: www.buerstner.nl

Naar het persportaal

Nieuwe Urban Camper Copa: het geraffineerde multitalent | PDF (129 KB)

Nieuwe Urban Camper Copa: het geraffineerde multitalent | JPG (1,4 MB)

Voor gedetailleerde informatie en uitleg over alle gewichts- en zitspecificaties, verwijzen wij u naar onze verkoopdocumenten, onze website, onze configurator of neem contact op met onze merkdealer. Als u specifieke vragen heeft, neem dan rechtstreeks contact met ons op.