Caravan modeljaar 23 bij Bürstner: Facelifts en Bürstner App

Bürstner Noviteiten 2023: De belangrijkste veranderingen zijn de facelift voor de Premio en Premio Plus caravanseries, evenals de Bürstner app voor uw voertuigbewaking.

Kehl. Het komende caravan seizoen staat bij Bürstner in het teken van model updates. Premio en Premio Plus krijgen een facelift en vanaf de Averso Plus-serie wordt in de toekomst de digitale app "My Bürstner" aangeboden, waarmee belangrijke voertuiggegevens vanaf een smartphone kunnen worden gecontroleerd.

Nieuw: instapmodel Premio Life-serie met Knott-chassis

Nieuw bij de Premio Life caravan in de instapklasse is het Knott chassis. Het biedt standaard zware uitdraaisteunen tot 1.000 kg en een afdekking voor de oploopinrichting. Het nieuwe ETS Plus-stabilisatiesysteem, de nieuwe veiligheidskoppeling en een disselafdekking kunnen als optie worden besteld. De hele serie zal met onmiddellijke ingang worden uitgerust met compressor koelkasten. De indeling van de 490 TK is herzien en kan nu worden besteld met een 142 L compressor koelkast. Bovendien is het onderste stapelbed opklapbaar en verbeterd de toegang tot de garage eronder. Optimaal gebruik van de ruimte: in combinatie met een optioneel 3e stapelbed ontstaan er in totaal tot 7 slaapplaatsen bij een totale lengte van slechts 714 cm.

Facelift voor Premio en Premio Plus

Deze series vertegenwoordigen de middelhoge instapklasse en werden volledig herzien wat het interieur betreft. Het meubeldecor Brava kan nu worden gecombineerd met vier hoogwaardige bekledingsvarianten. Het Premio-programma is uitgebreid van negen naar tien indelingen met de nieuwe 455 TS: een compacte toercaravan met tweepersoonsbed en gezellige rondzitgroep. Het nieuwe, als optie verkrijgbare comfort-douchepakket creëert een ca. 67 x 60 cm grote douchecabine met douchepanelen, douchecabinedeur en douchekraan met doucheslang.

Averso Plus nu standaard met My Bürstner Information app

Vanaf de Averso Plus serie biedt Bürstner voor het eerst de mogelijkheid om verschillende statussen via uw smartphone te monitoren. Sensoren zijn standaard ingebouwd, bijvoorbeeld voor de spanningsweergave. Optioneel zijn er nog andere functies beschikbaar om het waterpeil weer te geven, de binnentemperatuur te meten, de sluiting van de ramen te controleren of ervoor te zorgen dat de disselbelasting niet wordt overschreden. Het systeem kan worden uitgebreid met afzonderlijke sensoren. De Smart Caravan Unit (SCU) levert zijn gegevens aan de "My Bürstner App" en ondersteunt zo de eigenaar. Om de My Bürstner App te gebruiken, kan deze gewoon op een smartphone (iOS + Android) worden geïnstalleerd.

Persbericht: Caravan modeljaar 23 bij Bürstner: Facelifts en Bürstner App | PDF (129 KB)

Caravan modeljaar 23 bij Bürstner: Facelifts en Bürstner App | JPG (1329 KB)