Voor de actieve vakantiegangers: Hierbij presenteren wij het nieuwe Bürstner Backrack+ voor campervans.

Met het nieuwe Bürstner Backrack+ krijgen actieve vakantiegangers met een campervan de mogelijkheid om hun sport- en vrijetijdsuitrusting comfortabel en veilig achterop gemonteerd mee te nemen. Het Bürstner Backrack+ systeem is modulair en kan volgens individuele wensen en behoeften worden samengesteld en achtereenvolgens worden aangevuld.

Düsseldorf. Veel campervan vakantiereizigers willen hun vrije tijd actief en sportief doorbrengen. Bürstner biedt nu het nieuwe Bürstner Backrack+ aan, zodat zij hun sportuitrusting zo veilig en zeker mogelijk mee op vakantie kunnen nemen. Dit modulaire en flexibele draagsysteem maakt het mogelijk om grote ladingen zoals ebikes, fietsen of zelfs alleen een reservewiel en dozen enz. comfortabel en veilig aan de achterkant van het voertuig te vervoeren. Voor het laden van de zware bikes is er een zwenksysteem waarmee de fietsen met weinig kracht in positie kunnen worden gedraaid in plaats van ze op te tillen. Het systeem is geschikt voor campervans op basis van Fiat Ducato en Citroën Jumper.

Het Bürstner Backrack+ bestaat uit een basisdrager die minder dan 10 kg weegt en is verkrijgbaar vanaf € 559.

Hiervoor kan de vakantieganger verschillende onderdelen kopen en deze naar eigen wens combineren en achtereenvolgens toevoegen:

• Bürstner Backrack+ Bike Carrier Swing:
    zwenkbare fietsendrager, geringe bedieningskracht van de zwenkarm, ook geschikt voor 2 e-bikes, rechter deur blijft vrij toegankelijk.
  • Bürstner Backrack+ Number and light bar:
    verwijderbare nummer- en lichtbalk met neerklapbare opstapfunctie, belastbaar tot 100 kg
  • Bürstner Backrack+ Bike Carrier Shuttle:
    Voor E-bikes geschikte fietsendrager voor maximaal 2 fietsen, de rechterdeur blijft vrij toegankelijk
  • Bürstner Backrack+ Wheelholder:
    Reservewielhouder voor alle gangbare reservewielen
  • Bürstner Backrack+ Mini Rack:
    Inklapbare beugel voor transportkisten of soortgelijke spullen, belastbaar tot 20 kg. Hij kan zowel boven als onder op de Bürstner Backrack+ worden gemonteerd.

Het Bürstner Backrack+ kan daarom naar wens van de klant in modules worden samengesteld, zodat alle vrijetijdsuitrusting mee op vakantie kan en er ruimte in het interieur gewonnen wordt. Daarnaast biedt Bürstner ook diverse aantrekkelijke pakketten met prijsvoordeel aan.

Het Bürstner Backrack+ is nu verkrijgbaar bij Bürstner Original Parts & Accessoires bij een Bürstner dealer of kan worden bekeken op de Caravan Salon bij de Bürstner stand in Hal 6 Stand D03.

Persbericht: Voor de actieve vakantiegangers: Hierbij presenteren wij het nieuwe Bürstner Backrack+ voor campervans | PDF (70 KB)

Voor de actieve vakantiegangers: Hierbij presenteren wij het nieuwe Bürstner Backrack+ voor campervans | JPNG (3800 KB)