Playa Limited Edition: Bürstner breidt Urban Camper uit met Renault Trafic

Bürstner breidt zijn gamma Urban Camper verder uit en introduceert de nieuwe "Playa" op basis van de Renault Trafic. Voor de lancering wordt de Playa aangeboden als Limited Edition met extra comfort.

Düsseldorf. Bürstner zet zijn jarenlange samenwerking met chassisfabrikant Renault voort en breidt zijn voertuigaanbod in het segment Urban Camper uit met de Playa C 500 op de Renault Trafic. Verdere lay-outs zijn gepland.

De Playa is een vrijetijdsvoertuig dat geschikt is voor dagelijks gebruik met standaard een slaapdak en dankzij zijn compacte afmetingen is hij gemakkelijk te hanteren in stedelijke gebieden. Binnenin draagt hij de typische feelgood signatuur van Bürstner, die zijn compactheid slim combineert met maximale leefruimte onderweg. Ergonomische zitoplossingen en verstelmogelijkheden, nuttige functies en Bürstnerspecifieke accessoires zoals de Home-Light® ronden de feelgood uitrusting af. De Playa wordt gekenmerkt door zijn railsysteem, waarmee hij uiterst flexibel kan worden omgebouwd in het achterste voertuiggedeelte. De bank kan gemakkelijk worden verwijderd en gemonteerd om maximale laadruimte te genereren. Een speciale vermelding verdient de watertank van 50 liter, wat groot is voor deze voertuigcategorie, en diverse rijassistentiesystemen.

Bürstner biedt de nieuwe Playa aan als een "Limited Edition". De standaarduitrusting omvat talrijke comfort- en designelementen zoals 17'' aluminium velgen, zonneluifel, gekoeld handschoenkastje, diesel standkachel en nog veel meer. Ook inbegrepen in de Limited Edition zijn het verduisteringssysteem in de woonruimte, een 41 L compressor koelkast, een 3e en 4e zitplaats inclusief Isofix, een slaapfunctie op de bank en professioneel opgeborgen extra kussens. Een comfortpakket met multimediasysteem en navigatie, evenals extra elektronische uitrusting (bijv. een extra USB-poort en een 230 V-stopcontact), die ook is inbegrepen, ronden de uitrusting af.

1 / 4

"Voor ons is de samenwerking met Renault een voortzetting van een succesvolle samenwerking in de campersector. Deze samenwerking is ons antwoord op de grote vraag naar onze compacte Urban Camper," zegt Markus Pangerl, Sales Manager bij Bürstner. "We merken het elke dag in onze gesprekken met klanten: Velen kunnen campervans produceren, maar ze tot in de puntjes huiselijk en functioneel maken is wat onze voertuigen uniek maakt."

De Playa-serie zal voor het eerst aan het publiek worden voorgesteld op de Caravan Salon Düsseldorf 2022.

Persbericht: Playa Limited Edition: Bürstner breidt Urban Camper uit met Renault Trafic | PDF (70 KB)

Playa Limited Edition: Bürstner breidt Urban Camper uit met Renault Trafic | JPG (1453 KB)