Düsseldorf, 25 augustus 2023

• My Bürstner Information App beschikbaar voor alle caravans
  • Black Forest Buscamper pakket nu ook beschikbaar voor de Premio modellen
  • Nieuwe generatie hefbedden, comfortabel en eenvoudig te bedienen

Düsseldorf. Bürstner handhaaft zijn caravanprogramma in het seizoen 2024 en gaat nog een stap verder op het gebied van comfort. De My Bürstner Information App (MBI) is nu standaard beschikbaar voor de Premio en Premio Plus caravans, en optioneel voor de Premio Life. Met behulp van deze App kan veel voertuiginformatie handig op je smartphone worden opgeroepen, zoals de bandenspanning of de juiste afstelling van de caravan. De basisuitrusting omvat een spanningsweergave en een digitale waterpas. Extra optionele functies zijn een watertankindicator, bandenspanningsindicator, kogeldrukindicator en gasniveau-indicator.

Sylvain Heideier, productmanager voor de caravans bij Bürstner, straalt: “ Ik ben blij dat we vanaf het komende seizoen de slimme MBI, die voorheen alleen beschikbaar was voor de top-serie Averso, kunnen aanbieden aan alle andere kopers van Bürstner caravans. Op deze manier wordt het slimme besturingssysteem het "nieuwe normaal" voor Bürstner caravans. En met onze nieuwe generatie hefbedden bieden we onze klanten nog meer slaap- en bedieningsgemak – #overalthuis puur woongevoel.“

Premio en Premio Plus: meer noviteiten
Het Black Forest pakket, bekend van de buscampers en veelgevraagd, is nu ook beschikbaar voor de Premio 455 TS en 495 TK. Het omvat aluminium velgen, een disselafdekking, fijn hamerslag beplating, zware uitdraaisteunen inclusief steunplaten en de complete Black Forest uitrusting: unieke afbeeldingen aan de buitenzijde, stoffering en overgordijnen, kussens, hoeslaken en organizer in vilt look voor de prijs van ca. € 1.720 (Nederland).

Voor het nieuwe seizoen heeft de uitvinder van het hefbed in de caravan, dit hefbed verder doorontwikkeld. Bij de nieuwe generatie hefbedden blijft het ligoppervlak van 200 x 144 cm gelijk. Er is een nieuwe bediening door middel van een knop onder de bedplaat - het bed is nu traploos in hoogte verstelbaar. Het bed is uitgerust met veiligheidsgordels zoals in auto's in plaats van staalkabels, wat een gevoel van extra veiligheid geeft. Het laadvermogen is nu 200 kg en met de nieuwe ontwikkeling is in totaal 5 kg gewicht bespaard. Het hefbed is standaard in de Averso Plus en Premio Plus series.

Ook nieuw zijn de optionele aluminium velgen en de optionele Fix & Go bandenreparatieset voor de Premio en Premio Plus

Nieuw bij de Premio Life
De Premio Life is verkrijgbaar met een extra "Active" pakket, met aluminium velgen, disselafdekking, steunplaten voor zware uitdraaisteunen, leeslampje in zitgroep en slaapkamer, Active buiten bestikkering en Active borduursel voor slechts ca. € 1.415 (Nederland).

Ook nieuw en optioneel verkrijgbaar voor de Premio Life zijn de aluminium wielen, de Fix & Go bandenreparatieset en het My Bürstner App smart home systeem.

Modelupdate ook voor de Averso Plus
De indeling 500 TS wordt komend seizoen uit het programma gehaald, alle andere uitvoeringen blijven ongewijzigd. De nieuwe aluminium velg en de Fix & Go bandenreparatieset worden nu als optie aangeboden. De nieuwe generatie hefbedden met gordels wordt hier standaard gemonteerd.

Meer informatie over Bürstner caravans is beschikbaar op de website www.buerstner.com/nl/nl/caravans/overzicht-modellen

Naar het persportaal

Het comfort van onze caravan is verbeterd, slimme bediening al vanaf het instapmodel en Black Forest pakket | PDF (165 KB)

Het comfort van onze caravan is verbeterd, slimme bediening al vanaf het instapmodel en Black Forest pakket | JPG (1,3 MB)

Voor gedetailleerde informatie en uitleg over alle gewichts- en zitspecificaties, verwijzen wij u naar onze verkoopdocumenten, onze website, onze configurator of neem contact op met onze merkdealer. Als u specifieke vragen heeft, neem dan rechtstreeks contact met ons op.