Stuttgart, Januari 2024

Stuttgart. Duitsland - Bürstner, een van de toonaangevende fabrikanten van vrijetijdsvoertuigen, werd op de openingsdag van CMT 2024 geëerd met de prestigieuze DCC Safety Award 2024. De prijs werd toegekend aan het bedrijf voor zijn baanbrekende Lyseo Gallery TD camper, die indruk maakt door zijn innovatie en uitstekende veiligheid. Met de Lyseo Gallery TD zet Bürstner nieuwe standaarden in de branche en biedt het kampeerders een comfortabele en veilige vakantie.

De Lyseo Gallery TD wordt gekenmerkt door een slimme alkoofoplossing die met één druk op de knop een tweede leefruimte creëert. Dankzij deze unieke functie kunnen kampeerders de beschikbare leefruimte flexibel uitbreiden en hun verblijf in de camper nog aangenamer maken. De DCC bevestigt met de veiligheidsprijs: Het voertuig is precies ontworpen in overeenstemming met de normen en technische voorschriften om de hoogste veiligheidsnormen te garanderen.

Jens Kromer, CEO van Bürstner, nam trots de DCC Safety Award in ontvangst op de Bürstner stand in hal 1: “Mijn team en ik zijn er trots op dat we deze belangrijke consumentenprijs van de DCC hebben gewonnen. De Lyseo TD Gallery is een vlaggenschipproject voor ons als camperfabrikant. Het vertegenwoordigt de verdere ontwikkeling van het wooncomfortconcept van het merk Bürstner. Deze innovatie onderscheidt ons duidelijk van andere spelers op de markt en biedt een enorme meerwaarde voor kampeerders. Met voertuigen zoals de Lyseo Gallery TD en de nieuwste Habiton-studie leveren we onze innovatieve bijdrage voor het kamperen van de toekomst.”

De Deutscher Camping-Club e.V. (DCC) is een gerenommeerde consumenten-vereniging die al meer dan 75 jaar betrokken is bij alle aspecten van kamperen. De toekenning van de DCC Safety Award 2024 aan de Lyseo Gallery TD onderstreept de erkenning en waardering van de vereniging voor de uitstekende inzet en voortdurende innovatie van Bürstner in de vrijetijdsvoertuigensector.

Bürstner blijft zich inzetten om het kamperen van de toekomst vorm te geven. Naast de Lyseo Gallery TD presenteert het bedrijf ook de nieuwste Habiton-studie, die nog meer innovatieve oplossingen biedt voor de kampeersector.

Naar het persportaal

PERSCONTACT BÜRSTNER

Robin Wol
robin.wol@erwinhymergroup.com

Lea Isenmann
Marketingmanager
lea.isenmann@buerstner.com

Op de openingsdag van CMT 2024 ontvangt Bürstner de DCC Safety Award 2024 voor de innovatieve camper Lyseo Gallery TD | PDF (139 KB)

Op de openingsdag van CMT 2024 ontvangt Bürstner de DCC Safety Award 2024 voor de innovatieve camper Lyseo Gallery TD | JPG (1,8 MB)

Bürstner is een merk in het mainstream segment dat campers, caravans en buscampers produceert. Bürstner staat vooral bekend om harmonieuze woonideeën, functionaliteit en wooncomfort met een eigentijdse uitstraling. Bürstner GmbH & Co. KG is gevestigd in Kehl, Duitsland, met een tweede productiefaciliteit in Wissembourg (Frankrijk/Alsace), en is onderdeel van de Erwin Hymer Group. Meer informatie vindt u ook op https://www.buerstner.com.

Erwin Hymer Group is een 100 procent dochter van THOR Industries, een van 's werelds grootste fabrikanten van recreatieve voertuigen met meer dan 32.000 werknemers wereldwijd. Erwin Hymer Group verenigt aanbieders van campers, caravans en accessoires, alsmede verhuur- en financieringsmaatschappijen, onder één dak. Tot Erwin Hymer Group behoren de camper- en caravanmerken Buccaneer, Bürstner, Carado, Crosscamp, Compass, Dethleffs, Elddis, ERIBA, Etrusco, HYMER, Laika, LMC, Niesmann+Bischoff, Sunlight en Xplore, de verhuurbedrijven Crossrent, McRent en Rent Easy, chassisbouwer Goldschmitt, onderdelenleverancier Movera en het reisportaal FREEONTOUR. Meer informatie is beschikbaar op www.erwinhymergroup.com.

Voor gedetailleerde informatie en uitleg over alle gewichts- en zitspecificaties, verwijzen wij u naar onze verkoopdocumenten, onze website, onze configurator of neem contact op met onze merkdealer. Als u specifieke vragen heeft, neem dan rechtstreeks contact met ons op.