Kehl, 8 juni 2021

Bürstner presenteert de Campeo Black Forest

Vanaf het seizoen 2022 kan de Campeo campervan ook als speciale uitvoering Black Forest besteld worden. Zo onderstreept Bürstner zijn regionale identiteit en zijn afkomst aan de voet van het Zwarte Woud.

Kehl. Vanaf september biedt Bürstner haar succesvolle model Campeo ook aan de speciale uitrustingsvariant "Black Forest". De productontwerpers hebben zich laten inspireren door de omgeving en de materialen van het Zwarte Woud. Of het nu gaat om het design aan de buitenkant of het interieur met tal van extra functies.

Het basisvoertuig is de Citroen Jumper in de kleur wit met 120 pk. Bovendien krijgt de Campeo Black Forest een uitgebreide standaarduitrusting, zowel in het exterieur als in het interieur. Aan de buitenkant 16'' lichtmetalen velgen, aluminium raamkozijnen, een beschermer voor de spoiler bij het rijden in ruw terrein en een op het Zwarte Woud geïnspireerde exterieurstyling. Het interieur biedt een hoog niveau van comfort en functionaliteit. De omvangrijke basisuitrusting wordt compleet gemaakt door de Blackforest uitvoering met grijze stoffen bekleding, kussens, hoeslakens voor het vaste bed achterin en twee extra hoogwaardige vilten organisers in het slaapgedeelte - alles natuurlijk met een trendy Black Forest- borduursel uit het eigen naaiatelier van Bürstner. Een slaapdak en andere uitrustingspakketten kunnen als optie worden besteld, zoals het lichtpakket of het Campeo-pakket. Het Campeo Black Forest basismodel is beschikbaar voor alle uitvoeringen.

De Campeo Black Forest C 600 is nu verkrijgbaar bij uw Bürstner dealer, 2 andere uitvoeringen C 540 en C 640 zijn in planning. Alle indelingen hebben een compacte breedte van slechts 205 cm, 4 zitplaatsen en 2-5 slaapplaatsen (2 slaapplaatsen standaard, 3e slaapplaats optioneel in cabine zitgroep, 4e en 5e slaapplaats optioneel in slaapdak).

"Bürstner produceert al meer dan 60 jaar aan de voet van het Zwarte Woud, met een eigen timmer- en naaiatelier. Wij zijn diep geworteld in deze regio. De Black Forest is ons eerste product dat zijn plaats van herkomst in zijn naam en design draagt," zegt Thorsten Erhardt, Hoofd Marketing bij Bürstner. "De trend in het
winkelgedrag gaat al jaren duidelijk in de richting van regionale producten. Met de Black Forest willen we nieuwe doelgroepen aanspreken die houden van exclusief design en een hoog wooncomfort in hun voertuig, maar die tegelijkertijd ook hun verbondenheid met de natuur in het algemeen en het Zwarte Woud in het bijzonder tot uitdrukking willen brengen."

Stephanie Hillemanns-Wollbrett
stephanie.hillemanns-wollbrett@buerstner.com

Marketing Directeur

Persbericht: Bürstner presenteert de Campeo Black Forest | PDF (63 KB)