Bürstner behaalt de audit voor ISO 9001:2015

News & Stories

ISO 9001 Zertifikat

Dekra inspecteurs zijn onder de indruk van de vooruitgang in de fabriek in Kehl en de start van de productie van de Copa CamperVans in Wissembourg (F).

Kehl. Van 15 t/m 17 maart 2021 heeft Dekra de jaarlijkse audit voor de ISO 9001-certificering bij Bürstner GmbH & Co. KG op de locaties D-Kehl en F-Wissembourg doorgevoerd. Bürstner is sinds vele jaren ISO 9001-norm gecertificeerd, een wereldwijd erkende norm voor kwaliteitsmanage-mentsystemen die regelmatig worden gecontroleerd. Dit jaar is er aanzienlijke vooruitgang geboekt ten opzichte van het voorgaande jaar. Dit betreft in het bijzonder de ontwikkeling van onze eigen kerncijfersystemen, de invoering van lean management in de productie, verbeterd projectbeheer en –controle, en de optimalisatie van kwaliteitscontrole. Speciale waardering werd gegeven voor de snelle en kwaliteitsgerichte procesoverdracht voor de nieuwe productielijn van de CamperVan “Copa” in Wissembourg.

“ISO 9001 is een kans voor bedrijven als het onze om het kwaliteitsmanagementsysteem in overeenstemming met de internationale normen in te richten. Onze klanten hebben dus de zekerheid dat ze met Bürstner een partner hebben, die geen compromissen toestaat als het gaat om kwaliteitsnormen”, zegt Peter Simenc, hoofd kwaliteitsmanager bij Bürstner. “ Ik ben blij dat onze inspanningen om onze processen verder te optimaliseren hun vruchten hebben afgeworpen.”

De twee auditors van Dekra, een onafhankelijk instituut, bevestigen de succesvolle afronding van de audit, waarbij geen afwijkingen werden vastgesteld. Bürstner heeft positieve vooruitgang geboekt en de aanbevelingen van het vorige jaar met succes ten uitvoer gebracht.

Weitere Angebote und Informationen

Service-center

De Bürstner-teams op ons hoofdkantoor en in ons Service-center staan u graag met raad en daad terzijde voor al uw vragen en bezwaren.

Begin uw reis

Maak vandaag nog een afspraak met één van onze dealers bij u in de buurt. Hij zal u graag adviseren en uw vragen beantwoorden.

Broschures

In onze broschures vindt u alle informatie over de actuele Bürstner modellen. Gewoon downloaden als PDF.